BCS | Date: Wednesday, 2014-02-05, 6:31 PM | Message # 1 |
Private
Group: Administrators
Messages: 14
Status: Offline
| Магнета служи да създаде и предаде ток на свещта, това на повечето ни е ясно но- когато ни изчезне тока е леко не приятно почваме да търсим причината която в 95% от случаите е елементарна. Да започнем с разстоянието на чукчето на магнета трябва да е 0,4/0,5 хубаво е да се премери с пластина, обаче това се дава за нови двигатели* ако двигателя е поработил дълги години нормално е разстоянието да е по малко или по голямо от това, или хубавия ток е когато на свещта искрата е плътна и синя (не тънка и червена).Ако все пак разстоянието е добре, а ток няма 1-во хубаво е да се почисти магнета по обстойно сваля се капачката от която излиза кабела от долу има бронзово коксче зачиства се с шкурка трябва да блести а не да е с патина, коксчето контактува с бобината има малка дупчица на бобината и тя трябва да е чиста,2 след това е хубаво с корселин и четка да се почисти чукчето,3 после с ключе 7 проверяваме връзките на чукчето и бобината да не са хлабави за да може добре да контактува.4 Да има и 4-ри (кондензатора) много малко болтче го държи за корпоса трябва да е стегнато, не бързайте да го сменяте може да е свещта (проверява се бързо и някой път неприятно - като завъртите шайбата с ръка с другата ръка хващате свеща за полюса ако нищо не усещате значи е кондензатора ако усещате леко регулирате чукчето) хубаво е да имате нова или здрава свещ с която да видите с нея ако дойде тока значи е свеща бързо и лесно и всъщото време си викате "защо не смених първо свеща" но нищо почистили сте, а щом се грижите за машината и тя така ще бъде към вас.Ако нещо ви не станало ясно питайте, или пък споделете ще се радваме да научим още полезни неща.
|
|
| |