. За свещите при Acme VT88,AL480,Lombardini,Kondor,Cotieme - Форум
Косачки BCS
Friday, 2018-02-23, 1:36 AM
MainSign UpLogin Welcome Guest | RSS

[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
Page 1 of 11
Форум » Test category » Test forum » За свещите при Acme VT88,AL480,Lombardini,Kondor,Cotieme (Тук се пише на КИРИЛИЦА!)
За свещите при Acme VT88,AL480,Lombardini,Kondor,Cotieme
BCSDate: Wednesday, 2014-02-05, 6:33 PM | Message # 1
Private
Group: Administrators
Messages: 14
Reputation: 0
Status: Offline
За да работи добре вашият двигател е препоръчително да следите състоянието на свещта (например при смяна на маслото нищо не пречи да почистите свещта) с телена четка от нагара, регулиране на разстоянието на електродите и леко с средна шкурка да се минат 3-4 пъти.От свещта зависи лесното запалване на двигателя, работата му при ниски,средни и високи обороти.Не е толкова важно каква марка е свещта а нейното топлинно число в случая за въздушни те четиритактови мотори (Acme VT88,AL480,Lombardini,Kondor,Cotieme,Lanci) поне тези са ни познатите мотори у нас за тях свещите са два * размера 14mm и 18mm, и са високо топлинни-Защо? - защото тези двигатели са въздушни, и работят при външна температура 20 градуса с 145 градуса нормално.Обикновено с косачка се коси при 30 градуса в (жегите) а това значи,че и при двигателя температурата се повишава на 155 градуса.Добре е когато си купувате свещ да кажете, че искате свещ за "четиритактов въздушен двигател"- двигатели с водно охлаждане работят на 85 градуса затова ако ползвате просто свещ или са ви продали за кола топлинното число няма да отговаря и е нормално да не работят добре и да сменяте по две на ден а и да не забравяме и разхода ще се усеща на джоба. Разстоянието на полюсите трябва да е 0,6-0,8 не е редно да е по-малко или по-голямо.Ако двигателя ви работи добре, то свещта ще е с много лек кафяв нагар- това означава че нямате разход на масло, и горивото е в нормални граници до 500гр. на декар зависи от терена но +-50грама.Ако свещ на двигател с повишен разход на гориво, причинен от задръстен въздушен филтър, богата горивна смес или лошо регулиран карбуратор. Централният електрод е покрит с черен нагар.
Или свещ от двигател работещ с прекалено бедна горивна смес, което може да причини прегряване на горивната камера и самата свещ.Горе-долу светло сив до бял цвят на централния електрод.Силно зацапване на електрода и резбата. Причината може да бъде в запекли или износени сегменти, като двигателя има повишен разход на масло, а от ауспуха излиза синкав дим.Попитайте или споделете вашите наблюдения ,ще е интересно да научим нещо ново. up
 
Форум » Test category » Test forum » За свещите при Acme VT88,AL480,Lombardini,Kondor,Cotieme (Тук се пише на КИРИЛИЦА!)
Page 1 of 11
Search:

Copyright MyCorp © 2018