. Ежедневно техническо обслужване на косачката и двигателя ТХО - Форум
Косачки BCS
Sunday, 2018-04-22, 1:27 PM
MainSign UpLogin Welcome Guest | RSS

[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
Форум » Test category » Test forum » Ежедневно техническо обслужване на косачката и двигателя ТХО (Тука пишем на кирилица, благодаря.)
Ежедневно техническо обслужване на косачката и двигателя ТХО
mowersDate: Sunday, 2015-02-01, 3:17 PM | Message # 1
Private
Group: Users
Messages: 1
Reputation: 0
Status: Offline
Здравейте, в тази тема ще разгледаме поддържането на косачката която имаме или ще имаме. Назад през годините косачки като бчс, бертолини, олимпия и други от този клас са се доказали като изключително издръжливи , проходими и високо производителни .Но защо е така? - какво би накарало дадена косачка да коси повече, по добре с лекота, да ни служи дълго време ( с две думи колкото по не се чупи толкова по ще ни е евтино ще избегнем ненужни ремонти. И така всяка сутрин преди да запалим двигателя независимо колко сме закъснели, някой ни чака - работата няма край и не е заек да избяга както се казва, така че отделяме 15-20 минути за преглед на машината (Задължително!) Почва ме от двигателя; поглеждаме нивото на маслото на щеката (трябва да е на горната резка), *ползваме масло за 4 тактов въздушен двигател задължително, ако всичко е наред с маслото супер, след това отваряме въздушният филтър и почистваме докато се цеди филтъра сваляме капака на турбината или на цилиндъра според зависи от двигателя - и почистваме цилиндъра за да се охлажда правилно! После закачваме режещият апарат и с помощта на летвичка (мастар) преглеждаме палците да са точно в една линия , ако някой е мръднал нагоре или надолу го почукваме с чука да са всички в една редица.Поглеждаме притискачите да са с луфт между ножа 0,10 мм. или кардана който движи биелата трябва да го завъртите с една ръка с лекота.Поглеждате за някой разхлабен болт или гайка по цялата машина и започвате да гресирате с високооборотна грес е по добре за да не изтича в жегата, с такаламит минавате през всичките гресьорки и кадето избие грес обираме я с пръст накрая и я намазваме по притискачи те (всички движещи се лостове пружини ролки механизми абе всичко което се движи и има триене желязо в желязо намазвате обилно с грес без да жалите, колко по малко износване толко по дълаг живот ще има машината ще ви е по евтино и не на последно място по малко разход на гориво.Ако покрай главините(редукторите) има навита трева изчиствате, преди тръгване поливате режещият апарат с масло може наливно или преработено ако не ползвате тревата.Най главно запомнете 2 неща, косачката да плува в грес и цилиндъра и въздушният филтър да са винаги чисти - ще ви спести много нерви време и средства  wink Относно поддръжката ако се сетите за друго, или имате въпрос споделете моля.
 
Форум » Test category » Test forum » Ежедневно техническо обслужване на косачката и двигателя ТХО (Тука пишем на кирилица, благодаря.)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Copyright MyCorp © 2018